Impulsà a soia cinese per vende à u mondu | U sistema intelligente di ispezione di i raghji X di Techik rileva in modu efficace a mità di soia, i baccelli di soia vacanti, a soia secca è a soia rotta.

L'"Ecunumia Digitale" di Spagna hà dettu chì a soia di l'alimentariu cinese cù a storia di u millenniu hè stata favurita da invitati in Spagna è ancu in u mercatu europeu.Ùn hè micca accidintali per i picculi soia per aiutà u famosu supermercatu Mercadona di Spagna à ottene u successu cummerciale, spumante in u mercatu internaziunale.

wx

Foto: Pagina di rapportu di u situ web di Qianlong

A pupularità di a soia, cù nutrimentu è gustu unicu è sapori, hè inevitabbile.In ogni casu, ci sò ancu parechji prublemi in u sviluppu di a qualità di a soia, soprattuttu quandu a soia hè venduta in u mondu sanu.Shanghai Techik hè stata focu annantu à a ricerca è u sviluppu di i prudutti spettroscòpichi di rilevazione in linea, chì copre i campi di rilevazione di corpi stranieri, classificazione di materiale è classificazione, etc. Attualmente, i prudutti pesanti appena lanciati - Inspeczione intelligente di raggi X. System for Bulk Products (in seguitu chjamatu macchina di ispezione intelligente X-Ray), ùn pò micca solu trattà cù a classificazione convenzionale di corpi straneri, ma ancu risolve u prublema di classificazione di qualità, aiutendu l'industria cinese di soia à guadagnà competitività in u mondu sanu.

"U cervellu intelligente è l'ochju di falcu di saviezza" ponu detectà a mità di soia, baccelli di soia vacanti è soia secca

Cum'è una versione aghjurnata di a macchina di trè generazioni, u più grande puntu culminante di a macchina d'ispezione intelligente X-Ray di Techik hè u novu sistema di algoritmu intelligente.U principiu di travagliu di a macchina d'ispezione X-Ray hè una sferente assorbimentu di raghji X di diversi articuli, chì si riflette in l'imaghjini di raghji X cù diverse sfumature di grisgiu.L'aghjunzione di l'algoritmu intelligente significa chì a macchina d'ispezione X-Ray hè dotata di "cervellu intelligente" è "ochju di falcu di saviezza", a cumminazione di quale pò detectà in modu efficace alcuni corpi straneri cunvinziunali cum'è petra, metallu, vetru, lumaca è cusì. .Inoltre, l'effettu di deteczione hè ancu assai grande per i semi di soia, baccelli di soia vacanti, soia secca è soia rottu chì eranu difficiuli di esse rilevati in u passatu.

Strategia di piattaforma TIMA + Vantaggi esistenti

I cumpunenti standardizati è modulari di a macchina d'ispezione intelligente X-Ray di Techik, chì hè sempre u pruduttu di punta sottu a strategia di a piattaforma TIMA, ponu riduce in modu efficace i costi di mantenimentu.Inoltre, a versione intelligente mantene i vantaghji precedenti, cum'è u disignu tutale di a pendenza di a macchina è i mudelli integrati, di u sistema di ispezione di raghji X per i prudutti in massa.

Prima, tuttu u disignu di a pendenza di a macchina impedisce l'ammucciamentu di l'acqua.Inoltre, a qualità impermeabile IP66 è a funzione unica di smontaggio rapidu di Techik, rendenu dispunibuli tutta a lavatrice per eliminà a sporcizia, chì aiuta l'attellu à realizà u standard di gestione di qualità 5S.

Siconda, l'aspettu più dominante hè sempre u disignu integratu, chì ùn hè micca solu cunvenutu per a linea di produzzione auto-adattativa, ma ancu pò esse spustatu secondu i bisogni di produzzione, senza a necessità di debug di novu, risparmià u tempu è migliurà l'efficienza.

In u principiu di l'anni 1990, a soia d'alta qualità era cultivata.Per migliurà a qualità di a soia à u livellu mundiale, i macchinari è l'equipaggiu di pruduzzione di soia anu realizatu l'avanzata da "0" à "1". Hè u sistema di ispezione intelligente di raghji X di Shanghai Techik chì hà da novu sfruttà a soia cinese ". splendida aghjurnazione da l'aspettu di qualità, prumove a soia di alta qualità esportata in u mondu.


Tempu di Postu: Apr-15-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi