A rilevazione intelligente salvaguarda a qualità di a droga in l'Expo di Macchine Farmaceutiche

A 63a Esposizione Naziunale di Macchine Farmaceutiche hè stata cun grandezza da u 13 à u 15 di nuvembre di u 2023, in u Centru di Esposizione Internaziunale di Xiamen in Fujian.

 Rilevazione Intelligente Safeguar1

Durante l'esibizione, a squadra prufessiunale di Techik, situata à u stand 11-133, hà mostratu una gamma di apparecchiature è soluzioni di ispezione è di classificazione, cumprese macchine intelligenti di rilevazione di oggetti stranieri à raghji X (denominate macchine d'ispezione di raghji X), macchine di rilevazione di metalli. (riferitu cum'è detectors di metalli), classificatori di pesu.Stu impegnu hà u scopu di spiegà a strada versu u sviluppu verde è sustinibili in l'industria di trasfurmazioni farmaceutiche.

 

Cum'è una piattaforma internaziunale chì mostra i successi tecnologichi avanzati in l'equipaggiu farmaceuticu è facilita a cuuperazione cummerciale, l'Expo di Macchine Farmaceutiche hà presentatu in modu cumpletu i prudutti è e tendenze di sviluppu in l'industria di l'equipaggiu farmaceuticu da diverse prospettive, attraendu numerosi visitatori prufessiunali.

 

Tecnicurilevatori di metalli caduta di gravitàèrilevatori di metalli farmaceuticimostratu à a cabina pò esse appiicata à polveri / granuli è capsules / pasticchi, chì mostranu alta sensibilità è resistenza à l'interferenza più forte.Quessi sò i dispositi di rilevazione cruciali in u prucessu di prevenzione di l'uggetti stranieri in i farmaci.

 

In più di prublemi di l'ughjetti straneri, i cumpunenti mancanti in i farmaceutichi sò una lagnanza di qualità cumuna.Tecnicumacchine d'ispezione di raggi X intelligenti à doppia energia, capaci di rilevazione di forma è materiale, eranu in mostra.Puderanu detectà micca solu oggetti stranieri sottili, ma ancu prublemi cum'è farmaci / struzzioni mancanti, chì li facenu adattati per l'imballaggi chjuchi è medii di droghe in scatula è in bottiglia.

 

E macchine di classificazione di pesu sò largamente usate in l'industria di trasfurmazioni farmaceutiche.Techik hè equipatu di sensori d'alta precisionecheckweigherfurnisce diversi sistemi di rifiutu veloce, applicabili à tutti i tipi di linee di produzzione di droghe imballate di dimensioni chjuche è mediane è ispezioni di non conformità di pesu à diverse velocità di produzzione.

 

Per l'industria di trasfurmazioni farmaceutiche, da u pre-imballu à u post-imballu, affruntendu tematiche cum'è l'integrità di a droga, l'uggetti stranieri è u pesu, Techik, cù l'applicazione di tecnulugie multispettrali, multi-energetiche è multi-sensori, pò furnisce prufessiunali. equipaghji di rilevazione è soluzioni di rilevazione di conformità in linea!


Tempu di Postu: 15-Nov-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi