Soluzione di Sorting Intelligente per l'Industria Macadamia

IntelligenteSoluzione di classificazione per l'industria di Macadamia

 

I noci di Macadamia sò salutati cum'è u "rè di i noci" in u mondu per via di u so riccu valore nutrizionale, una alta prufittuità di trasfurmazioni è una larga dumanda di u mercatu.A crescita cuntinuu di l'offerta di noci di macadamia aumenta inevitabbilmente i standard di qualità previsti da i cunsumatori in risposta à l'espansione di l'industria, aumentendu a necessità di soluzioni cumplete.

 

Techik hà introduttu una soluzione d'ispezione è di classificazione end-to-end, one-stop, adattata apposta per l'industria di a noce di macadamia.Questa suluzione hè applicabile à noci di macadamia in-shell, noci sgusciati, frammenti di noci, è prudutti imballati.Aiuta l'imprese à rinfurzà a quantità è a qualità di i so prudutti mentre affruntendu e sfide poste da l'espansione di l'industria.

 

Noci di macadamia in gusci è noci di macadamiaKernel

A pelle esterna di i noci di macadamia hè verdu, è quandu a pelle verde hè sguassata è secca, u risultatu in i noci di macadamia cumunimenti truvati in u mercatu.A più trasfurmazioni di i kernels di noce di macadamia richiede prucessi meccanichi successivi, cum'è a sbucciatura.

 

Requisiti per a classificazione di Macadamia:

  1. Rilevazione è rimozione di frammenti di cunchiglia, metalli, vetru è altri contaminanti stranieri.
  2. Identificazione è rimozione di i prudutti difettu, cumpresi muffa, danni di l'insetti, cori rossi, è shrinkage.

 

Macadamia Sorting Solution Overview:

Noci di macadamia in gusci è noci di macadamiaKernelSoluzione di classificazione-

Macchina di classificazione visuale à quadru di fasciu+Combo macchina d'ispezione visuale à raghji X

 

 

In-ellaSoluzione di Sorting Intelligente f2ll Triturazione di Noci di Macadamia:

Umacchina di classificazione visuale di cinturione quadru-fasciapò fà un analisi cumpleta di 360 gradi di l'aspettu di noci di macadamia, rimpiazzà a classificazione manuale identificendu in modu intelligente frammenti di cunchiglia, rami, metalli è altre impurità, è ancu identificà i prudutti inadatti cù danni evidenti di cunchiglia o colorazione anormali.

Combo macchina d'ispezione visuale à raghji X, in più di detectà metalli è frammenti di vetru, ponu identificà difetti in i kernels di noci di macadamia in-shell, cum'è muffa, shrinkage, hollowness, buchi d'insetti è impurità incrustate.

 

Triturazione di noccioli di noce di macadamia:

Umacchina di classificazione visuale di cinturione quadru-fascia, alimentatu da l'algoritmi di apprendimentu profondu AI è l'imaghjini d'alta definizione, ponu identificà prudutti inadatti cum'è cori rossi, cori di fiori, muffa, germinazione è scontri, cù frammenti di cunchiglia, metalli è altre impurità.

Combo macchina d'ispezione visuale à raghji Xponu identificà impurità è difetti cum'è danni da insetti, shrinkage, shrinkage muffa, etc., in noci di macadamia.

 

Fragmenti di noce di macadamia:

I frammenti di noce di macadamia sò largamente utilizati ingredienti alimentari in pasticceria, caramelle, cioccolatini, gelati, tè di bolle è altri prudutti alimentari è bevande.Nta l'ultimi anni, l'imprese di trasfurmazioni anu sempre più primurosu di a qualità di frammenti di nuci per evità lagnanze riguardanti tematiche cum'è muffa è materiali stranieri.

 

Requisiti di classificazione:

  1. Rilevazione è rimozione di materiali stranieri ligeri cum'è capelli, è metalli, vetru è altre impurità.
  2. A classificazione di i prudutti difettosi affettati da muffa, culori anormali, etc.

 

Panoramica di a suluzione di classificazione:

Soluzione di classificazione di frammenti di noci di macadamia -

Macchina di classificazione visuale di cinturione d'ultra-alta definizione impermeabile+Macchina d'ispezione di raggi X à doppia energia

 Soluzione di Sorting Intelligente f3

UMacchina di classificazione visuale di cinturione impermeabile ultra-alta definizioneNon solu identifica anormalità cum'è u culore, a forma, i frammenti di cunchiglia è i particeddi di metalli, ma ancu rimpiazza parechji travagliadori manuali identificendu in modu efficace l'uggetti stranieri ligeri è chjuchi cum'è capelli, stringhe fini è resti d'insetti.

Umacchina d'ispezione di raghji X in massa à doppia energiapò fà ricunniscenza doppia di forma è materiale, identificendu impurità cum'è metallu, ceramica, vetru, plastica PVC, etc.

 

I prudutti di noci di macadamia imballati:

I noci di macadamia ponu esse trasfurmati in diversi prudutti, cum'è snacks di noci misti, cioccolatini di noci, pasticceria di noci, etc.

 

Requisiti di classificazione:

  1. Rilevazione è rimozione di impurità cum'è metalli, vetru, petre, etc.
  2. Deteczione di difetti di u produttu, prudutti di sovrappeso / sottopeso.
  3. Cuntrolli di qualità nantu à l'aspetti di l'imballaggio, cum'è a sigillatura, per esempiu, assicurendu chì i snacks di divertimentu chì cuntenenu noci di macadamia anu imballatu currettamente senza materiali stranieri.

 

L'intera soluzione di ispezione di i prudutti finiti di a catena comprende sistemi di ispezione visuale intelligenti, sistemi di ispezione di pesu, sistemi intelligenti di ispezione di raghji X, chì permettenu a persunalizazione basatu nantu à i bisogni di l'ispezione di i clienti, chì copre diversi prublemi di qualità cum'è oggetti stranieri, difetti di u produttu, difetti di sigilli, pesi non conformi. , è più.

 

Per i prublemi in l'industria di a noce di macadamia, cum'è muffa, danni di l'insetti, shrinkage, cori rossi, cori di fiori è capelli stranieri, i machini intelligenti di classificazione visuale di Techik, macchine intelligenti integrati visuali in raghji X, è macchine intelligenti d'ispezione di raghji X di l'alimentu in massa sò adattatu per copre diverse esigenze di ispezione è di classificazione in e fasi iniziali è successive di trasfurmazioni di noci di macadamia è i so prudutti derivati.Queste soluzioni sò state rigurosamente testate è largamente acclamate da i clienti di l'industria in u mercatu.


Tempu di Postu: 24-Nov-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi