A Linea di Produzione di Sorting Intelligent Unmanned Nuts hà fattu u so debut in Hefei & Techik Equipment di Sorting Affare l'Ala di Immaginazione à a Tecnulugia di Sorting

Viaper rompe udilemain unoci èindustria di sementi tostati

Cù a pruposta di "Made in China 2025", tutta a catena di l'industria di "Made in China" deve esse aghjurnata per migliurà u standard di qualità di i prudutti di cunsumu.L'imprese giganti in l'industria di noci è di sementi tostate piglianu a guida in u layout di e linee di produzzione intelligenti invece di l'artificiali tradiziunali.L'era sempre cambiante cù caratteristiche di "Intelligenza" hè intornu à u cantonu.

 Hè "No Impurities" chì facenu aumentà a pruduzzione è migliurà i rivenuti pussibuli.

Siccomu u prucessu di selezzione di materie prime in a linea di produzzione tradiziunale di trasfurmazioni / classificazione di noci adopta l'equipaggiu + inspezione manuale è u modu di rifiutu, ci sò trè prublemi chì includenu bassa pruduzzione, qualità incontrollabile è altu costu di u travagliu.In più di impurità tradiziunali maligni, cum'è petra, vetru, metallu è paglia, contaminanti unichi in materie prime di noce cumpresi wormhole, spots di malatia, mildiu, danni è atrofia sò diventati difficiuli di risolve i prublemi chì afectanu a qualità di u pruduttu, u prezzu è u cliente. lagnanze. 

iun (2)

Figura: Linea di classificazione di arachide tradiziunale

A linea di pruduzzione di sorte intelligente senza equipaggiu hè uscita, chì si rompeindustrialebarriera murale è caccià e malatie stubborn. 

Cù più di deci anni di sperienza in applicazioni multi-spettrali, multi-energetiche è multi-sensori, Shanghai Techik integra tecnulugia di infrarossi, raggi X è CCD, abbatte e barriere di l'industria, è piglia a prima volta in l'introduzione di soluzioni intelligenti di classificazione di noci senza pilota. .A cumminazione di u sistema di classificazione di culore di chute intelligente + classificatore di colore di cinturione trasportatore intelligente + sistema d'ispezione intelligente di raghji X per i prudutti in grandezza, crea una linea di produzzione intelligente senza equipaggiu senza impurità, chì guadagna una grande attenzione di i clienti high-end upstream.

iun (4)

Classificatore di culori intelligenti

iun (3)

Basatu nantu à a piattaforma Shanghai Techik TIMA, un sorter intelligente di culore di chute d'alta produzzione, alta precisione è stabilità hè assai migliuratu sia da u software sia da u hardware.Hè largamente utilizatu in l'industria di u kernel di sementi è altri materiali in massa, è pò separà in modu efficace diversi culori, forme speciali è impurità primarie.

Itrasportatore intelligentecinturaclassificatore di culori 

iun (5)

U novu cuncettu di cuncepimentu di u cinturione trasportatore super-forma di classificatore di culore, chì hè aghjuntu cù un sistema di algoritmu intelligente, pò adattà à a separazione cumplessa di materiali irregulari, è facilmente capisce a separazione di forma è culore.U so modu di start-up orientatu à l'omu cun un clic permette un funziunamentu còmode è una implementazione rapida di una produzzione efficiente.

Isistema d'ispezione à raghji X intelligente per i prudutti in massa

iun (6)

U sistema d'ispezione intelligente di raghji X di Shanghai Techik per i prudutti in massa, chì aghjunghjenu un novu sistema d'algoritmu intelligente, ùn solu pò risolve efficacemente i prublemi di corpi stranieri cattivi, impurità dannosi è maligni in materie prime, ma ancu avè un rendimentu eccellente in a classificazione. di impurità organiche, purtendu una bona nutizia per i materiali in massa, i graneddi tostati, u kernel di sementi è altre industrii.

Noci è rnoci oastedindustriasuluzioni creanu unovuera di "purità / culore / forma / imagine"

Straordinariuseed kernelsoluzione
Superendu e malatie tradiziunali stubborn in a trasfurmazioni di kernel di sementi, Shanghai Techik lancia un set cumpletu maturu di suluzione straordinaria di kernel di sementi.A cumminazione di un classificatore di culore intelligente, un sistema d'ispezione intelligente di raghji X basatu nantu à a piattaforma TIMA, un detector di metalli è un classificatore di culore, chì apprufittanu di u disignu di u percorsu otticu unicu è di un putente algoritmu intelligente, ponu detectà è rigetta in modu precisu è efficiente u wormhole, a pelle di fiori, a cunchiglia viota. , foglia di plastica fina, vetru di foglia fina, bloccu di fangu, petra, fascia, buttone, mozziconi di sigaretta, piastra di girasole, paglia, noduli, Xanthium, palla di sterco d'animali, insetti è altre impurità.

iun (7)

Aghjurnatu pcacahuèsorte soluzione

Shanghai Techik aghjurnà a suluzione originale di classificazione di arachidi è presenta grandissimu a soluzione di classificazione di arachidi aghjurnata in 2021. In a suluzione di novu introduttu, in più di u classificatore di culore di a serie TCS originale, u classificatore di culore intelligente di chute, u classificatore di culore di crawler intelligente è u classificatore di culore di kernel di sementi sò ancu. usatu per classificà u culore, a forma è l'impurità.Quandu u sistema di ispezione di raghji X intelligente per u pruduttu in massa hè aghjuntu, impurità maligne ponu ancu esse rilevate.Vale à dì, corpi straneri è prudutti cattivi, cum'è arachidi congelati, arachidi arrugginiti, germogli corti, arachidi di muffa, locu di malatia, separazione di arachidi longu tondi, mezza arachidi, arachidi cù fangu, arachidi dannati in cunchiglia, arachidi di sabbia d'acciaio incrustati, bastone di arachidi, magre. foglia di plastica, vetru magre, bloccu di fangu, petra, cinturione cravatta, buttone, è butts di sigaretta, chì sò cumuni truvati in l'industria di l'arachide, ponu esse rilevati in modu precisu è efficace è rifiutati da a nova soluzione di classificazione di arachidi di Techik.

iun (1)

Parfettabatamsortesuluzione

U scopu di risolve i punti di dolore, cum'è wormhole, kernels doppiu nut, noce secca, fold nut, half nut è noce rottu, in l'industria di noci, Shanghai Techik lancia di novu una suluzione perfetta di classificazione batam, in quale i clienti ponu sceglie unu o alcuni di i seguenti equipaghji per affruntà u so prublema: classificatore di culore intelligente, classificatore di culore di crawler intelligente, classificatore di culore intelligente di kernel di sementi, macchina di raghji X in polvere di wormhole, è sistema di ispezione intelligente di raghji X per u pruduttu in massa.Attualmente, a suluzione hè cusì matura chì hè largamente utilizata è verificata in u mercatu è largamente elogiata da i clienti di l'industria.

iun (9)

Impeccabilewnocesoluzioni
Classificatore di culore di crawler intelligente cù una funzione putente di selezzione di forma è di culore, inseme cù un sistema di ispezione intelligente di raghji X à alta velocità, cuncepitu apposta per i noci, facenu pussibule una linea di produzzione prufessiunale senza equipaggiu per a selezzione di noci, chì pò detectà contaminanti cum'è viotu. walnuts, shrinking walnuts, mildiu è wormhole.Basatu nantu à a piattaforma TIMA, un detector d'alta velocità d'alta definizione, un software di rilevazione di gusci di noce è un sistema in tempu reale auto-sviluppatu, cù u sistema di valvola di spruzzo d'alta velocità, ponu ottene una precisione più alta, una velocità più alta, un rapportu di trasportu più chjucu, una produzzione più grande. , perdita più bassa, è più efficienza.

iun (8)

S'appoghjanu nantu à u forte squadra tecnica R & D, a linea di pruduzzione di Shanghai Techik hè diventata sempre più abbundante è tutta a matrice di categuria di classificazione è rilevazione di contaminanti hè abbastanza cumpleta.In u futuru, Shanghai Techik hà da cuntinuà à dà u ghjocu pienu à i so vantaghji di risorsa è cuntinuà à circà sfondate è sviluppu.Invitemu sinceramente i culleghi di l'industria è e persone di tutti i campi di a vita à riunite per u sviluppu cumunu è a cooperazione.


Tempu di Postu: Apr-29-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi