Soluzione di Sigillatura di Pacchettu: Sistema Intelligente di Inspeczione à Raghji X per Perdite d'Oliu è Materiale Pinchutu in Bocca di Borsa

U sigillamentu lax è u materiale pinzatu in a bocca di u saccu sò i primi di parechje malatie stubborn in a trasfurmazioni di snack foods, chì ponu causà à u pruduttu "perdite oliu", è poi scorri in a linea di pruduzzione sussegwente per furmà a contaminazione è ancu causanu à cortu termine. deterioramentu di l'alimentariu.Rumpendu l'ostaculi tecnichi, apprufittannu di a nova tecnulugia d'identificazione intelligente, Shanghai Techik hà lanciatu u Sistema d'ispezione intelligente di raghji X per a perdita di l'oliu è u materiale pinzatu in bocca di saccu, chì colpisce direttamente i punti di dolore di l'industria è risolve i prublemi micca risolti di materiale. clamping è perdite d'oliu in l'industria.Hè largamente utilizatu in l'imballazione di carta d'aluminiu, imballaggi plastichi, sacchetti chjuchi, sacchetti medii, imballaggi in vacuum è etc.

hj

Rilevazione di contaminanti

All-round deteczione di picculi metalli, corpi straneri non-metalli è pollutants in u pacchettu.Per esempiu: metallu, vetru, petre è altre impurità maligne;fiocchi di plastica, fangu, fascette di cable è altri inquinanti di bassa densità.

Rilevazione di perdite d'oliu è materiale pinzatu in u saccu

Utilizendu un detector di tecnulugia TDI d'alta velocità, l'effettu di l'esposizione hè 8 volte quellu di i rivelatori tradiziunali, chì ponu detectà è ricusà accuratamente a qualità di sigillatura di l'oliu è l'imballaggio in massa.Per esempiu: sigillatura di fughe d'oliu, sigillatura cù materiale pinzatu in bocca di u saccu, contaminazione di succhi d'oliu, etc.

ad

Immagine di prudutti micca qualificati cum'è perdite d'oliu, clamping di materiale, underweight, oggetti stranieri rilevati da X-ray

Pesatura in linea

À u listessu tempu di l'ispezione di qualità, l'ispezione di cunfurmità di pesu d'alta velocità è d'alta precisione pò esse realizatu, è a precisione di l'ispezione pò esse cum'è ± 2%.Overweight, underweight, saccu viotu, etc.can be inspected.

 

Ispezione visuale

A ricerca è u sviluppu indipindenti di Techik integrata di u sistema di ispezione visuale di Supercomputing, chì ponu realizà ispezioni di cunfurmità di qualità nantu à l'aspettu di l'imballaggio di u produttu.Per esempiu: arrughe à u sigillu, bordi di stampa distorti, macchie d'oliu sporche, etc.

 

Soluzione flessibile

Soluzioni esclusive è cumplete ponu esse persunalizate secondu i bisogni di i clienti.Per esempiu, secondu a dimensione di sacchetti grande, mediu è chjuca, pudete sceglie u pianu di deteczione currispundenti, è pudete ancu sceglie u metudu di rigettu di l'aria o di u flap.

 

Piattaforma TIMA

Hè un altru capolavoru basatu annantu à a piattaforma Techik TIMA, aderendu à u cuncettu di produzzione di l'equipaggiu di rilevazione di l'alimentariu.Integra cuncetti di R&D cum'è alta precisione, bassu cunsumu d'energia, bassu radiazione, hardware modulare, algoritmi intelligenti, architettura d'aspettu scientificu è tecnologicu, è altu livellu di igiene.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi