A Linea di Produzione Intelligente di Shanghai Techik serà svelata à l'Expo 2021 di Peanut Trade

Da u 7 à u 9 di lugliu di u 2021, a Cunferenza di Sviluppu di l'Industria di l'Arachidi in Cina è l'Esposizione di u Cummerciu di l'Arachidi seranu grandi à u Qingdao International Expo Center!Benvenuti à Shanghai Techik Booth A8!

 

Peanut Trade Expo s'impegna à custruisce un bonu scambiu è un ponte cummerciale trà e imprese upstream è downstream in l'industria di l'arachide.Ci sò parechji espositori è l'area di esibizione supera i 10.000 metri quadrati, furnisce l'imprese cù una piattaforma di alta qualità per u sviluppu di l'industria di spartera.

 

I cacahuete sò abbundanti in a produzzione è largamente comestible.Per furnisce cacahuete di bona qualità à u mercatu, l'imprese di trasfurmazioni anu bisognu di detectà ogni tipu di impurità da e materie prime irregolari.À mezu à elli, a deteczione è a classificazione di i prudutti difettu cù cimi brevi è muffa sò difficiuli è costosi, chì hà disturbatu l'industria di trasfurmazioni di cacahuè.

 

Da u 7 à u 9 di lugliu, Shanghai Techik portà a versione 2021 aghjurnata di a soluzione intelligente di a linea di produzzione di smistamentu di arachidi à zero-travail - u sistema di classificazione intelligente di culore di chute + una nova generazione di classificatore di culore di cintura intelligente + sistema di ispezione intelligente di raghji X - à u expo, chì pò classificà in modu efficiente boccioli corti, particelle di muffa, spots di malatie, crepe, ingiallimentu, particelle congelate, particelle rotte, fangu, petre, metalli, fiocchi di plastica, fiocchi di vetru è altri cacahuete difettu è prudutti maligni.A linea di pruduzzione intelligente di Shanghai Techik risolve facilmente u prublema di a selezzione di cime è a rimozione di muffa, è aiuta à e cumpagnie à ottene una produzzione magra cù una qualità più alta è un rendimentu più grande.

Fate un ochju di l'esibizioni

Classificatore di culore di cintura intelligente

Selezzione intelligente di forma è selezzione di culore, seguimentu intelligente, modalità di partenza cù una sola chjave

2

A nova macchina di cuncepimentu di cuncepimentu chì sorta nantu à a forma è u culore pò detectà materiali irregulari è cumplessi. U sensoru di culore di alta definizione di 5400 pixel è u sensoru infrarossu ponu efficacemente catturà differenze di culore sottili è materiali sovrapposti.

 

Tecnulugia innovativa di seguimentu è rifiutu è valvole d'iniezione d'alta prestazione permettenu à l'equipaggiu di ottene una produttività più alta, un rendimentu più bassu, è più prudutti opzionali. Modu di partenza à una chjave, funziunamentu convenientu, realizazione rapida di produzzione efficiente.

 

Una nova generazione di algoritmi intelligenti di super-computing, cù un autoapprendimentu prufondu è un trattamentu di l'imaghjini irregulari è cumplessi, ùn pò micca solu identificà in modu efficace a qualità di l'arachide è u culore è i prublemi di forma cum'è boccioli corti, arachidi di muffa, arachidi di ruggine gialla, arachidi manghjati da insetti. , spots di malatie, mezzu granu, steli di arachidi, è arachidi dannuti, ma ancu detectà efficacemente l'uggetti stranieri di diverse densità, cum'è plastica magre, vetru magre, fangu, petre, metalli, fascette, buttoni, mozzi di sigaretta, etc.

 

In più di l'arachidi, pò ancu sorte cacahuete, amanduli, noci è altri prudutti in termini di qualità, culore, forma è materia stranera.

Sistema di Inspeczione Intelligente di Raghji X

Selezzione intelligente, macchina integrata, cunsumu d'energia bassu

3

U novu sistema di algoritmu intelligente ùn pò micca solu risolve in modu efficace i prudutti difettosi, cum'è arachidi cù purè, cunchiglia guastatu, arachidi incrustati cù sabbia d'acciaio, è corpi straneri di tutti i livelli di densità cum'è metallu, vetru, cravatte, fangu, fogli di plastica, etc. A classificazione di cacahuete germinati è cunchiglia di cacahuè hà ancu un rendimentu eccellente.U disignu integratu di a struttura di l'apparenza è u disignu di bassu cunsumu d'energia allarganu assai i scenarii di l'applicazione di l'equipaggiu.

Puderà detectà cacahuete, materiali in massa è altri prudutti.

Sorter Intelligente di Culori di Chute

Ordine nantu à u culore è a forma, doppia camera infrarossa, sistema di pulizia indipendente

4

Basatu nantu à a piattaforma TIMA, Shanghai Techik custruisce una nova generazione di classificatori intelligenti di culore di chute d'altu rendiment, d'alta precisione è d'alta stabilità.U doppiu infrarossu di quattru camere è u sistema di rigettu d'altu rendiment migliurà assai a precisione di classificazione di u culore. Un sistema di rimozione di polvera indipendente è una tecnulugia anti-crushing prufessiunali ponu assicurà a purità di i materiali è prutegge in modu efficace i materiali facilmente rotti. è impurità maligni, è hè largamente usata in prudutti cum'è arachidi, kernels di sumente, è materiali in massa.


Tempu di post: Jul-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi