L'algoritmu intelligente "Smart Vision Supercomputing" Assits Techik Inspection and Sorting Equipment per ottene un rendimentu più altu

In ordine per sviluppà novi ticnoluggìa dâ tecnulugii è novi funzioni, Shanghai Techik cuntinueghja à prumove a ricerca è u sviluppu, è fà un gran numaru di tentativu tecnicu à furnisce suluzioni à difficultà industria.

L'algoritmu intelligente di a nova generazione "Smart Vision Supercomputing" di Shanghai Techik hà migliuratu assai l'effettu di classificazione è rilevazione di prudutti irregulari è cumplessi.Differenti da l'omu chì sò espertu in a distinzione di articuli simili, ma diversi, l'algoritmi intelligenti di a nova generazione "Smart Vision Supercomputing" ponu micca solu catturà funzioni chì sò difficiuli di quantificà da l'ochju umanu, ma anu ancu i vantaghji di a coerenza di a visione di machina tradiziunale. .In l'applicazioni pratiche, pò ottene una precisione di rilevazione chì hè difficiule di currisponde à l'equipaggiu tradiziunale.

A nova generazione di Techik di sistema di ispezione intelligente di raghji X per sigillatura, imbottitura, fuga, dotata di algoritmu intelligente "Smart Vision Supercomputing" è rilevatori di tecnulugia TDI d'alta velocità, ùn hà micca solu a funzione di rilevazione di corpi stranieri à tutti i livelli. a densità, ma pò ancu esse aduprata per pruvà a fuga d'oliu di sigillatura è i clips di sigillatura, u pesu di u produttu è ecc.

 Pruvenza di l'alimentu imballatu chjucu

Pruvenza di l'alimentu imballatu chjucu

L'algoritmu intelligente "Smart Vision Supercomputing" è sensori di luce visibile è infrarossi d'alta definizione di nova generazione di Techik hà capacità di ricunniscenza eccellenti per differenze sottili in forma è culore, è ponu sorte noci è altri materiali per qualità, culore. e modella ed elimina impurità varie.

A macchina d'ispezione di raghji X in scatola à trè vedute di nova generazione di Techik, supportata da un layout unicu di fonte di luce è l'algoritmu intelligente "Smart Vision Supercomputing", migliora l'effettu di rilevazione di buttigli irregulari, fondi di bottiglia è altri difficiuli di detectà. parti.

Casu di rilevazione di corpu straneru à u fondu di una canna metallica

Casu di rilevazione di corpu straneru à u fondu di una canna metallica


Tempu di Postu: Aug-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi