Macchine d'ispezione Techik aduprate in l'industria di ristorazione

Chì metalli ponu esse rilevati è rifiutatidetectors di metalli?Per quale macchina pò esse usatadetectàprudutti di imballaggio di carta d'aluminiu?A curiosità sopra citata cum'è a cunniscenza cumuni diispezione di metalli è corpi stranerisarà rispostu quì.

A definizione di l'industria di cantering

L'industria di ristorazione (catering) hè una industria di pruduzzione è gestione alimentaria chì furnisce à i cunsumatori ogni tipu di bevande, cibo, posti di cunsumu è facilità per via di trasfurmazioni istantanee, produzzione, vendita cummerciale è travagliu di serviziu.Sicondu a Classificazione di l'Industria Standard Europea è Americana, l'industria di catering hè una urganizazione di serviziu di catering.

Chì suluzione pò furnisce Techik per l'industria di ristorazione?

Cridemu chì a cucina cintrali di l'industria di ristorazione adopra u modu di produzzione di fabbrica alimentaria per a produzzione.Analizà u prucessu di produzzione, in u ligame di a materia prima o in u ligame di u produttu finitu, o per una certa quantità di prudutti per a produzzione industriale, hè pussibule adupràequipaghji di rilevazione (detettori di metalli, sistemi di ispezzione à raghji X è ponderali di cuntrollu)in u prucessu di pruduzzioni.

Deteczione di materia prima: Verdura, frutti, carne, etc.Appropritatuequipaghji di rilevazione (detettori di metalli, sistemi di ispezzione à raghji X è ponderali di cuntrollu)serà opzionale per diversi prudutti di rilevazione.

Rilevazione di prudutti finiti: prudutti semi-finiti trattati, pranzu di scatula processatu, etc

Equipaghji di rilevazione cunnessi (detettori di metalli, sistemi di ispezione à raghji X è trighe ponderali)

Detector di metalli: lunch imballatu in carta non-aluminiu, i piatti semi-finiti ponu esse rilevati dadetectors di metalli, chì normalmente ponu detect metalli neri è culurati è ancu acciai inossidabili.A sensibilità didetectors di metallisi differenzia secondu a seria di metalli.A difficultà di rilevazione dipende da a conduttività magnetica metallica è a conduttività elettrica.

Caratteru di metallu Magnetizazione Conduttività elettrica Difficultà di rilevazione
Metallu neru (Ferrum) Forte Bene Facile à esse rilevatu
Metallu Culuratu (Copper, Aluminium) Non-magneticu Parfetta Relativamente faciule da esse rilevatu
Inox 304, 316... Normalmente Non-magneticu Conduttività di solitu povira Relativamente difficile da esse rilevatu

industria di ristorazione 1

Checkweigher: diversi mudelli sò opzionali per diversi prudutti in diverse dimensioni è pesu.Adatta per u cuntrollu di pesu per i prudutti imballati, per assicurà i standard di qualità.

industria di ristorazione 2

Sistema d'ispezione di raghji X: Sistema d'ispezione di raghji Xpò risolve u prublema di i prudutti di imballaggio di fogli d'aluminiu.Inoltre, in casu chì a sensibilità di umacchina di rilevazione di metalliùn pò scuntrà i esigenze per via di u grande effettu di u pruduttu, uSistema d'ispezione di raghji Xpò ottene una bona precisione di rilevazione di metalli.In più,Sistema d'ispezione di raghji Xpò detect altri corpi straneri duri cum'è vetru, petra, etc.

industria di ristorazione 3


Tempu di post: 20-Jan-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi