U Sistema Intelligente di Inspeczione di Raghji X di Techik aiuta l'industria di a carne à scopre in modu efficace è rifiutà l'agulle

Cù a cunniscenza di i risichi di corpi stranieri in tutti l'aspetti di a trasfurmazioni di carne, integrendu X-ray, TDI, algoritmu intelligente è altre tecnulugii di punta, Shanghai Techik furnisce suluzioni d'ispezione persunalizati per i prudutti di carne cum'è carne di carcassa, carne in scatola, insaccata. carne, carne fresca cruda è carne prufonda, per aiutà e cumpagnie di carne à custruisce una difesa sicura più forte è pruduce prudutti di carne assicurati.

Nta l'ultimi anni, a nutizia "Needles in the Meat" hà attiratu una grande attenzione.Se i prudutti di carne chì cuntenenu aguglie rotte entranu in u mercatu, prubabilmente pruvucarà dannu seriu à a salute di i cunsumatori, è ancu avè un impattu negativu nantu à l'imaghjini di a cumpagnia.U peghju di tuttu, rivindicazioni di altu valore ponu accade.

In l'allevamentu di l'animali, hè veramente difficiule di scopre l'agulla accidentalmente rottu chì resta in l'animali dopu chì l'animali riceve a vaccinazione.In u prucessu di a segmentazione è a trasfurmazioni di a carne, i detriti generati da i guanti anti-tagliati, i coltelli di taglio è altre equipaghji ponu ancu esse mischiati in i prudutti di carne, causendu periculi nascosti per a sicurezza di l'alimentu di carne.

Dcaratteristiche differenziate diTecnicamacchina à raghji X intelligente

L'equipaggiu di rilevazione di corpi stranieri à raghji X hè largamente utilizatu in u campu di l'ispezione alimentaria per via di l'imaghjini di rilevazione in tempu reale è intuitive è a realizazione di rilevazione in linea.

Techik Intelligent X-ray machine d'ispezione di corpu straneru hà creatu un vantaghju differenziatu chì hè presentatu cum'è intelligenza, alta precisione, multifunzione è alta prutezzione.L'espertu di l'ispezione di i corpi stranieri, carattarizatu da "più si impara, più intelligente sì", pò evità a precisione insoddisfacente di l'ispezione di a carne è aiuta à riduce l'altu costu di l'assistenza manuale.

Ispezione cumpleta di alta precisione

U sistema d'ispezione intelligente di i raghji X Techik pò realizà un'ispezione cumpleta di osse residuali duri, corpi estranei di metalli è non-metalli in ogni tipu di prudutti di carne imballati è in massa, chì ponu efficacemente detectà picculi impurità maligne cum'è fili d'acciaio sottili, aghi rotti, coltelli. -frammenti di punta, frammenti di guanti anti-cut è fiocchi di plastica, è ancu ponu identificà i fili d'acciaio inox cù un diametru di 0,2 mm.

se

【Inspezione di carne imballata, l'estrema diritta hè un filu d'acciaio cù un diametru di 0,2 mm】

tr

【Rilevazione di carne spaccata in scatola da 25 kg, cù agulla di 1,5 mm di lunghezza rilevata】

Autocrescente salgoritmi mart

L'algoritmu intelligente "Smart Vision Supercomputing" permette à a macchina d'ispezione intelligente di raghji X Techik di pruduce l'imaghjini in alta definizione è a propria funzione d'auto-apprendimentu prufonda, chì ùn solu migliurà assai l'accuratezza di a rilevazione di corpi stranieri di carne, ma l'effettu di rilevazione pò ancu esse più in più. cum'è a quantità di dati di rilevazione aumenta.

Funzioni ausiliarie diversificate

Techik intelligenti X-ray machine à ispezzione corpu straneru pò dinù purtà fora l 'ispezione pesu è quantità di i prudutti di carne, chì hè assai praticu è costu-efficace.

Altu livellu di prutezzione è igiene

I vantaghji di u sistema d'ispezione di raghji X intelligenti Techik cumpresi un design inclinatu, senza anguli sanitari morti, senza condensazione di gocce d'acqua, liberazione rapida è funzioni impermeabili ponu eliminà i periculi nascosti di i batteri riproduci in l'equipaggiu è a contaminazione secundaria di i prudutti di carne.

Soluzioni multiple di rifiutu

Per i prudutti di carne appiccicosa cù grassu pisanti è grande volume, Techik X-ray macchina d'ispezione di corpu straneru pò esse equipatu cù una varietà di sistemi di rifiutu rapidu cum'è flipper, pusher, pusher pesante, pusher bidirezionale, etc., chì ponu scuntrà i diversificati. bisogni di e linee di produzzione di carne.

Adaptiveà ambienti duri

U sistema d'ispezione di corpi stranieri Techik X-ray pò adattà à l'ambiente di travagliu da -10 ℃ à 40 ℃.A macchina "travagliante, stabile è affidabile" pò esse aduprata in diversi scenari d'applicazione.


Tempu di post: 23-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi