Elevate a Qualità è l'Efficienza in l'Industria di u Pistacchiu cù Soluzioni di Triatura Tailored

I pistacchi sò sperimentendu una crescita continua di vendite.Simultaneamente, i cunsumatori sò sempre più esigenti una qualità più alta è prucessi di produzzione megliu.Tuttavia, l'imprese di trasfurmazioni di pistacchi face una seria di sfide, cumpresi i costi di u travagliu elevati, l'ambienti di produzzione esigenti è i prublemi di cuntrollu di qualità.

 

Per scuntrà e sfide affrontate da l'industria di u pistachju in a classificazione di cunchiglia liscia / grossa, kernel aperta / chjusa, è ancu di indirizzà i prublemi ligati à u muffa, l'infestazione d'insetti, a retrazione, i cochi vioti è i materiali stranieri, Techik sfrutta una profonda intuizione di l'industria per offre una Soluzione cumpleta per l'ispezione è a classificazione di pistacchi.

 

Diverse opzioni d'equipaggiu, cum'è u classificatore di culore intelligente,macchina di classificazione di culore visuale intelligente, sistema d'ispezione intelligente combo di raghji X è di visione, èmacchina intelligente di ispezione di raghji X di materiale in massarisponde à una larga gamma di bisogni di l'industria di pistacchi, da a classificazione di a materia prima à u monitoraghju di u prucessu è l'ispezione finale di u produttu.Queste soluzioni sò state validate da u mercatu è assai elogiate da i clienti di l'industria.

 

Soluzione di tri di pistacchi in-shell

I pistacchi anu cunchiglia marroni cù strisce longitudinali, è a so forma s'assumiglia à una ellissi.In u mercatu, i pistacchi sò categurizzati in diversi gradi è intervalli di prezzu basatu nantu à parechji fatturi, cum'è u grossu di a cunchiglia (liscia / grossa), l'apertura di a cunchiglia (aperta / chjusa), a dimensione è i tassi di impurità.

 

I requisiti di classificazione includenu:

Sorting pistachio kernels prima è dopu a trasfurmazioni di apertura di cunchiglia.

Sorting kernels lisci è grossi di cunchiglia in materia prima di pistacchi.

Separating contaminants cum'è muffa, metallu, vetru, è i prudutti non-conforming, mentri distinguish pistachios green-hull, cunchiglia pistachio, è kernels pistachio à facilità a trasfurmazioni sussegwente.

 

Modelli Related: Double-Layer Conveyor-Type Intelligent Visual Color Sorting Machine

Cù l'aiutu di l'algoritmi di apprendimentu prufondu AI è a tecnulugia di ricunniscenza di l'imaghjini d'alta risoluzione, u sistema pò identificà sferenti minuscule in cunchiglia di pistacchi, ottenendu una classificazione precisa di cunchiglia aperta è chjusa.Inoltre, sorte i kernels lisci è spessi, aumentendu u rendiment è riducendu a perdita.

 

Classificazione di u culore, a forma è a qualità di u pistachju in-shell:

Modelli Related: Double-Layer Conveyor-Type Intelligent Visual Color Sorting Machine

Basendu nantu à a cunchiglia liscia / grossa è a classificazione aperta / chjusa, u sistema pò ancu risolve i contaminanti cum'è muffa, metallu, vetru è prudutti chì ùn sò micca conformi, cumpresi pistacchi verdi, cunchiglie di pistacchi, è kernels di pistacchi, rispondenu à e richieste di i clienti.Separa i materiali di scarti è e diverse categurie di materiali di rilavorazione, rinfurzendu l'utilizazione di materiale.

 

Aiutà i clienti à distingue in modu efficiente a cunchiglia liscia / grossa è i kernels aperti / chjusi, classificà accuratamente i gradi di produttu, purtendu à aumentà i rivenuti è l'utilizazione di materiale.

Affruntà i bisogni di i clienti identificendu impurità cum'è contaminanti, pistacchi verdi, conchiglie, kernels, etc., aiutendu i clienti à gestisce i materiali in modu più efficace è riduce e perdite.

 

Soluzione di tri di noccioli di pistacchio

I noccioli di pistacchi sò di forma ovale è pussede un altu valore nutrizionale è medicinali.Sò categurizzati in diversi gradi è intervalli di prezzu in u mercatu basatu annantu à fatturi cum'è u culore, a dimensione è u tassu di impurità.

 

I requisiti di classificazione includenu:

Sorting out contaminants such as pistachio shells, branch, metal, and glass.

A classificazione di kernels difettosi, kernels meccanicamente danati, kernels muffa, kernels infestati da insetti, è kernels shriveled, frà altri prudutti chì ùn sò micca conformi.

 

Modellu Relativu: Sistema di Inspeczione Intelligente di Raghji X à Doppiu Energia per i Prodotti Bulk

U sistema d'ispezione intelligente di raghji X à doppia strata per i prudutti in massa pò rimpiazzà parechji travagliadori è identificà in modu intelligente l'uggetti stranieri cum'è conchiglie, metalli è vetru, è ancu i prudutti non conformi.Puderà identificà metalli, frammenti di vetru, è difetti interni cum'è infestazione d'insetti è cuntrazione in kernels.

 

Sustituisce parechji travagliadori per sorte i kernels di pistacchi d'alta qualità, aumentendu a capacità, riducendu i costi, è aiutanu i clienti à affruntà megliu cù a cumpetizione è e sfide di u mercatu.

 

Qu'il s'agisse d'améliorer la qualité des produits, de réduire les coûts de production ou d'affronter les défis de contrôle de qualité, les solutions de tri intelligent de Techik promettent des avantages significatifs pour les sociétés de transformation du pistache, aidant celles-ci à atteindre une qualité plus élevée, une plus grande capacité de production, et une efficacité accrue dans la classification des pistaches tout en réduisant l'importance du travail manuel. .


Tempu di Postu: Set-13-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi