L'intelligenza salvaguarda a sicurità alimentaria | Techik hà assistitu à a Fiera di u Zuccheru è u Vinu 2022

34

Da u 10 à u 12 di nuvembre di u 2022, a Fiera Naziunale di u Zuccheru è u Vinu (in seguitu chjamata: Fiera di u Zuccheru è u Vinu) hè stata aperta in grandezza in Chengdu!Techik (stand à Chengdu West China International Expo City Hall 3 Hall 3E060T) hà presentatu u so equipamentu di rilevazione è classificazione di materie straniere di l'alimentu di prima qualità, cumprese una macchina intelligente di ispezione di corpi stranieri à raghji X, una macchina per a rilevazione di metalli è un checkweigher!

35

 

L'area di mostra hè di 280.000 metri quadrati, cù più di 5.500 espositori da tuttu u paese chì participanu à a Fiera di u Zuccheru è u Vinu 2022.Techik hà purtatu l'ispezione è l'equipaggiu di classificazione diversi è prufessiunali è suluzioni per a materia prima, trasfurmazioni, imballaggi in imprese alimentari è di bevande, attraendu parechji visitatori prufessiunali per fermà è cunsultà.

Più chèrilevazione di corpu straneru,Techik furnisceprutezzione multidimensionale di a qualità di l'alimentu

Da u zuccheru, u vinu di risu à u saccu di coccia di carne di vacca è di carne di porcu braised, a ricca varietà di cibi è bevande in l'esposizione hè vertiginosa, chì vene à a quistione di cumu guarantisci a sicurezza di l'alimentariu.

U sistema d'ispezione di i raghji X Techik per a sigillatura, a fuga è l'imbottitura, nantu à a basa di a funzione tradiziunale di rilevazione di corpi stranieri, aumenta e funzioni di ispezione di sigillatura di imballaggi è perdite, chì ponu esse aduprate per diversi pacchetti (per esempiu: foglia d'aluminiu, film d'aluminiu, imballaggio in film plasticu).Inoltre, l'equipaggiu pò ancu realizà a rilevazione visuale di difetti di imballaggio (esempiu: piegatura di sigillatura, inclinazione di u bordu di pressione, macchie d'oliu, etc.), è ancu a rilevazione di pesu.

A macchina d'ispezione di i raghji X di Techik Standard pò detectà u corpu straneru, a mancanza è u pesu per l'alimentariu è a bevanda chjuca è mediana.A macchina d'ispezione di raghji X per i prudutti in massa pò realizà a rilevazione multidirezionale di corpi stranieri è a forma di materiali in massa.A macchina d'ispezione di raghji X Techik per i prudutti in massa pò ancu esse dotata di un detector di doppia energia, chì pò identificà un corpu straneru attraversu e differenze di materiale, è cunduce in modu efficace a rilevazione di corpu straneru di bassa densità è corpu straneru di foglia sottile.

Gamma universale è larga di applicazionimetalluispezzione &rilevazione di pesusoluzione

A macchina di rilevazione di metalli è a pesa di cuntrollu sò largamente usate in l'industria di l'alimentariu è di e bevande.I mudelli affissati à a cabina ponu esse aduprati in una ricca varietà di linee di produzzione alimentaria è di bevande.

U detettore di metalli Techik hè adattatu per l'imballazione di foglia non metallica è i prudutti in massa.

L'imballatore ponderale Techik hè adattatu per l'imballaggi chjuchi è medii di cibi è bevande.I so sensori di alta precisione ponu realizà alta velocità, alta precisione, alta stabilità di rilevazione dinamica di pesu.

persunalizazione one-stop di più suluzioni prufessiunali

In vista di i prublemi di rilevazione (corpi stranieri, apparenza è rilevazione di pesu) di snack food, cundimenti, alcolu è bevande da materie prime à prudutti finiti, Techik pò furnisce l'equipaggiu di rilevazione prufessiunale è soluzioni cù l'applicazione di multi-spettru, multi-energia. spettru è tecnulugia multi-sensori, è aiutanu à custruisce una linea di produzzione automatizata più efficaci.


Tempu di Postu: Nov-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi