Shanghai Techik hà assistitu à l'Esposizione HCCE, chì furnisce catering di l'hotel cun ispezione di qualità da a fonte

Durante u 23-25 ​​di ghjugnu, Shanghai International Hospitality Supplies & Catering Industry Exhibition 2021 hè stata tenuta in Shanghai World Trade Exhibition Hall.Shanghai Techik hà participatu à a mostra cum'è prevista, è hà mostratu l'equipaggiu di classificazione è rilevazione di corpi stranieri è soluzioni adattate per l'industria di l'alberghi à u stand H053.

sd

 

Cum'è un famosu equipamentu di hotel, esposizione di cibo è catering in l'industria, a mostra HCCE 2021 copre una superficie di 50,000 metri quadrati, chì hè divisa in 6 aree di mostra caratteristiche.Più di 1,000 imprese è decine di millaie di visitatori prufessiunali in u mondu anu participatu à a mostra, dimustrendu u vigoru momentu di sviluppu di l'industria di l'alberghi è a ristorazione.

Cù u rapidu sviluppu di l'industria alberghiera è di ristorazione, a cumpetizione di u mercatu hè ancu diventata feroce.U sviluppu di l'imprese hè di guadagnà un vantaghju in a cumpetizione di u novu pensamentu di ghjocu.Indipendentemente da i cambiamenti in l'industria, a salute è a sicurità di a ristorazione hè sempre a "domanda oculta" di i cunsumatori.Cù una visione di l'attuale tendenza di u sviluppu di l'industria di l'alberghi è a ristorazione, Shanghai Techik hà dimustratu un'eccellente classificazione di materie straniere è rilevazione di equipaghji è soluzioni cù equipaghji prufessiunali, aiutendu e cumpagnie alberghiere è di ristorazione à cuntrullà strettamente a qualità di l'alimentariu.

rfe

Per l'imprese di catering in hotel, l'alimenti sicuri è stranieri creanu a fiducia di i clienti in u cunsumu.L'uggetti stranieri, cum'è u filu di plastica è di metalli in l'alimentariu, ùn solu causanu lagnanza di i cunsumatori, ma pò ancu pruduce una serie di riazzioni in catena avversi, chì affettanu l'imaghjini di a marca. merchenzie secche, prudutti marinati, è piatti surgelati preparati in l'industria di a ristorazione, i pruduttori pertinenti prestanu una attenzione particulari à u scopu, a qualità è a prestazione di l'ispezione durante u prucessu di cunsultà l'equipaggiu d'ispezione.

U detettore di metalli d'alta precisione mostratu da Shanghai Techik in questa mostra hà un aspettu simplice è frescu.Puderà cambià trà a rilevazione di frequenze differenti per i prudutti cù più tipi è differenze maiò, è pò detectà efficacemente corpi estranei di metalli minusculi / contaminanti metallici irregolari in cundimenti, verdura semi-finita è altri prudutti.

Metal Detector - Serie IMD d'alta precisione

sd

Sistema di ispezione di raggi X intelligente - Serie HD TXR-G à alta velocità

wer

Per tutti i tipi di prudutti imballati è micca imballati, u sistema di ispezione intelligente di raghji X à alta velocità è alta definizione pò utilizà a tecnulugia unica di analisi di l'imaghjini per realizà a rilevazione completa di corpi estranei metallici o non metallici, mancanti è pesanti. diversi prudutti cum'è cibi congelati è ingredienti alimentari.Finu à u livellu di prutezzione IP66 è un bonu effettu impermeabile è antipolvere facenu chì a macchina hà un'eccellente adattabilità ambientale.

Inoltre, u checkweigher d'alta velocità chì hè carattarizatu da a funzione di rilevazione dinamica d'alta velocità, alta precisione, alta stabilità è interfaccia interattiva faciule d'utilizà, è ancu u disignu compactu integratu di u mini classificatore di culore di tipu chute. cù u sistema di algoritmu intelligente è l'interfaccia di operazione faciule da capisce, risponde perfettamente à i bisogni di l'imprese di produzzione alimentaria per l'equipaggiu di classificazione è pesatura efficienti è convenienti.

Checkweigher - Serie IXL-H ad alta velocità

werrt

Classificatore di Culori - Tipu di Chute Mini Color Sorter

ewtry

U primu ghjornu di a mostra, u stand di Shanghai Techik hà attrautu assai visitatori prufessiunali.A squadra Techik hà sempre cumunicatu cù i visitori prufessiunali cù entusiasmu è pacienza.Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'alberghi è di a ristorazione, Shanghai Techik hà da cuntinuà à furnisce l'equipaghji è suluzioni per l'industria cù una attitudine prufessiunale, è scorta u sviluppu di alta qualità di l'industria alberghiera è di ristorazione.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi