Techik hà assistitu à Bakery China 2022 cù materie prime è apparecchiature è soluzioni di ispezione di i prudutti finiti

Bakery China 2022, tenuta da u 19 à u 21 di stu mese, hè impegnata à furnisce l'industria cù una piattaforma di scambiu di servizii di cummerciale "one-stop".Sicondu e categurie di prudutti suddivise è funzioni di serviziu, l'esposizione hè divisa in materie prime, equipaghji, imballaggi, prudutti finiti è snacks di piacè, bevande di caffè è tè, chì mostra cumplettamente i prudutti cunnessi di i ligami upstream è downstream di tutta a catena industriale. , è attrae decine di millaie di visitatori prufessiunali.

38

U prucessu di pruduzzione di cibi cotti cum'è pane, torte è biscotti generalmente include a trasfurmazioni di materie prime, ingredienti è preparazione di pasta, stampatura, cottura, rinfrescante è imballaggio, mentre chì i pasti di luna includenu ancu a fabbricazione è u riempimentu.

Da l'accettazione di a materia prima, a prova in linea, è dopu à l'imballu unicu è l'imballu di scatula, Techik, cù anni di accumulazione tecnica è sperienza in l'industria, pò furnisce l'imprese di panificazione cù l'ispezione automatica è l'equipaggiu è suluzioni intelligenti.

Ispezione di materia prima

A materia prima è i riempimenti utilizati in l'alimenti cotti sò di solitu granu, risu, noci, sementi è altri prudutti agriculi, chì sò faciuli di mischjà cù metalli, petra, frammenti di vetru, mildiu, danni è altri oggetti stranieri.A macchina di classificazione di u culore Techik è ancu a macchina d'ispezione visuale combo X-ray aiutanu à risolve i prublemi di culore diversu, forma diversa, corpu straneru mischju cù materie prime, chì prutege a qualità di materie prime, è l'equipaggiu back-end.

Ispezione di trasfurmazioni di panificazione

Per diverse forme di materiale, cum'è polvere è granulare, è ancu i biscotti furmati è u pane, Techik gravità caduta metal detector, metal detector per panetteria pò effittivamenti risponde à i bisogni di l'ispezione di u corpu straneru in linea di l'imprese.

Ispezione di i prudutti finiti

In vista di i prudutti finiti imballati, corpu straneru, pesu, perdite d'oliu, pinza di materiale, è ancu perdite di agenti di deossigenazione, un pacchettu di macchine d'ispezione è di classificazione Techik (macchina d'ispezione di raghji X per perdite d'oliu è pinza di materiale, detector di metalli, checkweigher). è a macchina d'ispezione di deoxidizer) pò aiutà à risolve u prublema di l'ispezione di parechji prudutti finiti, migliurà l'efficienza di rilevazione.


Tempu di Postu: 21-Sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi