Techik vi invita à participà à u 2022 Hunan Food Ingredients Festival

Da u 24 à u 26 di nuvembre di u 2022, u quintu 2022 Liangzhilong China Hunan Food Materials E-commerce Festival (riferitu cum'è: Hunan Food Ingredients Festival) aprirà in grande in Changsha International Convention and Exhibition Center!
Techik (stand: sala di mostra E1 N01 / 03 / 05) purterà una macchina intelligente di rilevazione di corpi stranieri à raghji X, classificatore di culori, detector di metalli è cuntrolla ponderale per interagisce cun voi!
Liangzhilong 2022 Hunan Food Materials E-commerce Festival hè impegnatu à lancià a marca di verdura Hunan è prumove u sviluppu di tutta a catena industriale di novi vegetali prefabbricati Hunan.A mostra copre i prudutti acquatici, carne è pollame, pasticceria, piatti prefabbricati, spezie è ristorazione, è ancu di machini è equipaghji cunnessi, è accoglie decine di millaie di visitatori prufessiunali à a ceremonia.
A sicurezza alimentaria hè sempre stata u focu di i cunsumatori di verdura prefabbricata.Techik pò furnisce l'equipaggiu di rilevazione è di classificazione è soluzioni per l'imprese di cucina prefabbricate di Hunan, è aiutanu à migliurà a qualità di i vegetali prefabbricati di Hunan per mezu di a rilevazione automatica da materie prime à imballaggio.
Per a materia prima di ligumi, noci, prudutti di carne è prudutti acquatici, a macchina di classificazione di culore è a macchina intelligente di raghji X ponu aiutà à risolve i prublemi di apparenza povera, muffa, danni, corpi stranieri in a materia prima, aiutanu à migliurà a qualità di materie prime è prutegge l'equipaggiu back-end.
U scopu di inspeccionà è detectà i prublemi di perdite di corpu straneru, pesu è oliu di l'imballazione di salsa vegetale prefabbricata, sacchetti di verdura, sacchetti di carne, è sacchetti / scatuli / scatuli prudutti finiti, macchina d'ispezione Techik X-ray per sigillatura, imbottitura è fuga, metallu detector, è checkweigher pò aiutà à risolve u prublema di diteczione di parechji prudutti imballaggi, oltri a migliurà l'efficienza di dittizzioni.

Verificatore ponderale standard di Techik
Verificatore ponderale standard di Techik

Adatta per imballaggi chjuchi è mediu di prudutti.U pesu di u pruduttu pò esse rilevatu dinamicamente verificatu in linea.
Chekweigher standard Techik, chì face usu di sensori d'alta precisione, pò realizà a rilevazione di pesu dinamica à alta velocità.Inoltre, diversi sistemi di rifiutu sò dispunibuli per risponde à i bisogni di e diverse linee di produzzione vegetale prefabbricate.

Techik Mini Color Sorter
Techik Mini Color Sorter

Adatta per u risu, u granu è u granu di cafè, triendu è rifiutendu impurità eterogenei, eterogenee è maligne.
Dotatu di un sensore di culore di 5400 pixel d'alta definizione, u classificatore di culore Techik pò scattà e foto.In più di a scansione lineare d'alta velocità, u classificatore di culore Techik mellora a capacità d'identificazione precisa.A dimensione compatta rende ancu Techik mini classificatore di culore pò esse applicatu in diversi ambienti.


Tempu di Postu: Nov-03-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi