Techik furnisce additivi alimentari è solu suluzione di rilevazione è ispezione di ingredienti in FIC2023

A Mostra Internaziunale di Additivi è Ingredienti Alimentari Chine (FIC2023) hà iniziatu u 15-17 di marzu di u 2023 à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai).Trà l'espositori, Techik (numeru di stand 21U67) hà presentatu a so squadra prufessiunale è e macchine intelligenti di rilevazione di oggetti stranieri à raghji X.Macchine d'ispezione à raghji X, detectors di metalli, macchine di cuntrollu di pesu, è altre suluzioni, per risponde à e dumande, furnisce manifestazioni, è furnisce servizii cun sincerità è entusiasmu.

Soluzioni d'ispezione di raghji X differenziate

Techik hà dimustratu macchine intelligenti d'ispezione di raghji X, chì ponu esse aduprate in diversi scenarii, per risponde à e diverse esigenze di rilevazione di l'imprese.

A macchina d'ispezione di raghji X intelligente pò esse dotata di un detector TDI d'alta velocità è d'alta definizione à doppia energia è un algoritmu intelligente AI, chì pò ottene a rilevazione di forma è materiale, aiutendu à risolve i prublemi di rilevazione di oggetti stranieri di bassa densità è uggetti stranieri in foglia sottile.

Techik furnisce additivi alimentari1Soluzioni di rilevazione di oggetti stranieri di metalli per scenari multipli

I detettori di metalli sò largamente usati in l'industria di l'additivi alimentari è ingredienti.Techik hà mostratu diversi detectori di metalli chì ponu esse applicati à diversi scenarii per a rilevazione di oggetti stranieri di metalli.

U detector di metalli di caduta di gravità di a serie IMD hè adattatu per materiali in polvere è granulari è pò esse usatu per a rilevazione di oggetti stranieri di metalli di additivi in ​​polvere o ingredienti prima di imballaggi.Hè sensibule, stabile, è più resistente à l'interferenza, cù facilità d'installazione è usu.

Techik furnisce additivi alimentari2U detector di metalli standard di a serie IMD hè adattatu per i prudutti di imballaggio di foglia non metallica.Hè dotatu di rilevazione di duale strada, tracciamentu di fasi, seguimentu di produttu, calibrazione automatica di u bilanciu, è altre funzioni, cù alta precisione è stabilità di rilevazione.

Techik furnisce additivi alimentari3

Alta Velocità, Alta Precisione è Verificazione Dinamica di Pesu

A macchina di cuntrollu di pesu di a serie IXL hè adattata per imballaggi chjuchi è medii di additivi, ingredienti è altri prudutti.Adopta sensori d'alta precisione è pò ottene una rilevazione di pesu dinamica à alta velocità, alta precisione è alta stabilità.

Techik furnisce additivi alimentari4Bisogni di rilevazione end-to-end, soluzione One-Stop

Per i bisogni di rilevazione end-to-end di l'industria di l'additivi alimentarii è di l'ingredienti, da l'ispezione di a materia prima à a rilevazione di u produttu finitu, Techik pò furnisce suluzioni one-stop cù a so matrice d'equipaggiu diversificata, cumprese a tecnulugia di doppia energia, a tecnulugia di ispezione visuale, intelligente. Macchine di rilevazione di oggetti stranieri à raghji X, macchine d'ispezione visuale intelligenti, classificatori di culori intelligenti, rilevatori di metalli è macchine di classificazione di pesu, per aiutà à custruisce linee di produzzione automatizate più efficaci.


Tempu di post: 28-mar-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi