Chì tecnulugia puderia esse aduprata per detectà l'alimentu cum'è Mars?

"U sole è a luna sò sicuri?"
Migliaia di anni fà, Qu Yuan hà spressu a so filusufìa cosmologica in a quistione.Marte hè statu un ogettu impurtante di l'osservazione dapoi i tempi antichi.Da l'anni 1960 ci sò stati più di 40 missioni à Marte.A nave spaziale di a China 2021 hà mandatu l'imaghjini di u Marte chì anu catturatu l'attenzione di u mondu.
imagine 1
Chì ci hè a tecnulugia daretu à l'imaghjini di Marte?A tecnulugia TDI (Time Delay Integration) hè unu di elli.A mancanza di esposizione per l'alta velocità di l'uggetti in u vastu universu è l'ambiente di poca luce hè un fattore limitante per a qualità di l'imaghjini di sonda spaziale.Cumu pudete aumentà l'esposizione per ottene imagine megliu?TDI dà a risposta.U detector TDI hè un detector lineare speciale cù una struttura di matrice piana è una output lineare di array.Quandu l'imaghjini, l'imaghjini sò continuamente emessi da u muvimentu relativo di l'ughjettu è u detector.Stu tipu di metudu d'imaghjini hè ancu chjamatu push-sweep imaging, cum'è un mop trascina a terra in una direzzione, l'area chì trascina hè l'area induve l'imaghjini hè cumpletu (in stampa sottu).
e7813720
In cunfrontu cù u detettore lineale tradiziunale, u detector TDI pò espose u stessu scopu parechje volte, aumentà assai a cullizzioni di l'energia luminosa, è hà i vantaghji di una risposta più veloce, una larga gamma dinamica, ecc. in ambienti più duri.Piglià l'imaghjini d'alta risuluzione di Marte attraversu a tecnulugia TDI hè a necessità di esce da u sistema di a Terra-Luna è di scopra l'universu.Hè necessariu applicà a tecnulugia TDI à a rilevazione di l'alimentariu?
imagine 3
Hè stimatu chì a pupulazione di u mondu serà più di 8 miliardi da u 2025. L'approvvigionamentu di l'alimentu avarà bisognu di duppià, più veloce è più precisu di l'equipaggiu di prova, chì serà necessariu per l'imprese di trasfurmazioni di l'alimentu per ottene una produzzione più grande, una produzzione alimentaria di qualità più alta, è l'usu di l'equipaggiu di rilevazione di corpi stranieri di a tecnulugia TDI (in seguitu chjamatu macchina à raghji X), chì pò limità l'intensità di i raghji, migliurà a velocità di scansione è a chiarità di l'imaghjini, rinfurzà l'efficienza di rilevazione, in linea cù a tendenza di l'industria alimentaria. sviluppu per risponde à u sviluppu di i bisogni di sicurezza alimentaria.
Techik hà una visione di a tendenza di sviluppu di l'industria di trasfurmazioni alimentari.A macchina intelligente di raghji X, chì usa un detector di tecnulugia TDI d'alta velocità è d'alta definizione, presenta e caratteristiche di l'imaghjini d'alta definizione, u cunsumu d'energia bassu è a radiazione bassa, è aiuta l'imprese di trasfurmazioni alimentari à entre in a strada rapida di u sviluppu.imagine 4
01 Imaghjini in alta definizione
A macchina intelligente di raghji X di Techik chì utilizeghja l'effettu di l'esposizione di u detector di a tecnulugia TDI hè 8 volte u tradiziunale detettore lineare chì l'output di l'imaghjini di raghji X in alta definizione, luminoso è scuru, è ancu un megliu sensu di gerarchia, chì ponu megliu visualizà i dettagli di l'uggetti misurati chì migliurà efficacemente a precisione di rilevazione.
02 Bassu cunsumu d'energia 02
U rilevatore di a tecnulugia TDI permette à a macchina di raghji X di ottene una maghjina più chjara per mezu di menu dosi di X Ray, è poi riduce in modu efficace a putenza necessaria per u so funziunamentu.
03 velocità di rilevazione più veloce03
Utilizà u detector TDI pò limità l'intensità di a radiazione, migliurà a velocità di rilevazione, è fà una macchina intelligente di raghji X per adattà à una linea di produzzione più veloce.
04 Prutezzione più sicura è ambientale
U cunsumu d'energia bassu è a cunfigurazione di l'equipaggiu di radiazione bassu ùn solu migliurà a sicurezza è l'affidabilità di a macchina intelligente di a radiografia di Techik, ma aiuta ancu à salvà energia è prutegge l'ambiente.
05 Vita di serviziu più longa
U detector TDI riduce a putenza di output, u calore di a fonte di raghji X, u voluminu di l'equipaggiu, è rende a macchina di raghji X più stabile è più longa.
06 Costu più bassu
A vita di serviziu più longa, menu cunsumu d'energia, menu dissipazione di calore, volumi più chjuchi è altri fattori facenu u costu generale bassu di l'usu di a macchina à raghji x.
Basatu nantu à a ricerca di l'applicazioni tecnologiche è più di 10 anni di Esperienza in R & D, Techik hè impegnatu in a tecnulugia di rilevazione di spettru in linea è l'iterazione di l'aghjurnamentu di u produttu, furnisce equipaghji di rilevazione intelligente, soluzioni flessibili è persunalizate per l'industria alimentaria è farmaceutica.


Tempu di Postu: Dec-30-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi