Techik vi invita à visità a mostra Bakery China u 22-25 di maghju

L'inaugurazione di a Bakery China si ferà à u Shanghai Hongqiao National Exhibition and Convention Center da u 22 à u 25 di maghju di u 2023.

 

Cum'è una piattaforma di cummercializazione è cumunicazione cumpleta per l'industria di panificazione, pasticceria è zuccheru, questa edizione di l'Exhibition Baking copre una zona di mostra di quasi 280.000 metri quadrati.Mostrarà diversi settori cum'è ingredienti di panificazione, bevande di caffè, prudutti finiti high-end è snacks, cù decine di millaie di novi prudutti.Hè stimatu per attruverà più di 300 000 visitatori prufessiunali mundiali.

 

Techik (Hall 1.1, Booth 11A25) è u so squadra prufessiunali presentaranu una varietà di mudelli è soluzioni di rilevazione in linea per i panini.Inseme, pudemu discutiri e novi trasfurmazioni purtate à l'industria di a panificazione da u sviluppu di a tecnulugia di rilevazione.

 

I prudutti di panetteria, cum'è pane, pasticceria è pasticci anu a so propria ricca gamma di sottoprodotti, cumpresi toast, croissants, mooncakes, waffles, chiffon cakes, mille-feuille cakes, è più.A diversità di i prudutti di panificazione, a so vita di conservazione corta è i prucessi cumplessi ponenu sfide significativu à u cuntrollu di qualità.

 

Sicondu i dati di l'indagine cunnessi, i punti di dolore in u cunsumu di prudutti di pane giranu principarmenti intornu à a sicurezza è l'igiene, a qualità di u produttu, l'additivi alimentarii è u cuntenutu di grassu.A qualità è a sicurità di i prudutti di panificazione anu guadagnatu l'attenzione generale in a sucità.

 

Per l'imprese di panificazione, hè necessariu di principià da a fonte di produzzione è gestisce in modu efficace tuttu u prucessu di produzzione.Mentre rinfurzà a gestione di l'igiene in fabbriche, attelli, strutture è prucessi di produzzione, hè essenziale per analizà è stabilisce misure di cuntrollu efficaci per i potenziali periculi biologichi, fisichi è chimichi durante a produzzione.Furtificà a qualità è a prutezzione di sicurità, pudemu furnisce i cunsumatori cù l'alimentu chì ponu fiducia è esse soddisfatti.

 

U prucessu di pruduzzione di pane in generale implica l'accettazione di materie prime cum'è a farina è u zuccheru, a produzzione di crosta è ripieni, è ancu e fasi di coccia, di raffreddamentu è di imballaggio.Fattori cum'è sustanzi stranieri in materie prime, danni à l'equipaggiu, perdite di disoxidizanti è imballaggi improprii, sigillatura inadeguata, è fallimentu di mette disoxidizanti ponu potenzialmente purtà à periculi biologichi è fisichi.A tecnulugia di rilevazione in linea intelligente pò aiutà e cumpagnie di panificazione à cuntrullà i periculi di sicurezza alimentaria.

 

Cù anni di accumulazione tecnica è sperienza in l'industria di a panificazione, Techik pò furnisce un equipamentu di rilevazione in linea intelligente è automatizatu, è ancu soluzioni di rilevazione per diverse tappe.

 

Stage di materie prime:

U detector di metalli di caduta di gravità di Techikpò detect uggetti stranieri metalli in materiali pulverulenti cum'è farina.

Techik vi invita à visità Ba1

Fase di prucessu:

Detector di metalli Techik per panetteriapò detect uggetti straneri di metallu in i prudutti furmati cum'è i cookies è u pane, evitendu cusì risichi di contaminazione di metalli.

Techik vi invita à visità Ba2

Stage di i prudutti finiti:

Per i prudutti finiti imballati, u sistema d'ispezione di i raghji X di Techik per a sigillatura, l'imbottitura è a fuga, u detector di metalli è u checkweigher pò aiutà à affruntà i prublemi riguardanti l'uggetti stranieri, l'accuratezza di u pesu, a perdita di l'oliu è a perdita di disoxidizer.Sti dispusitivi aumentanu l'efficienza di parechje ispezioni di i prudutti.

 

Per risponde à i requisiti di rilevazione cumpleta di l'industria di a panificazione, Techik si basa in una vasta gamma di matrici d'equipaggiu,cumpresi i detettori di metalli,checkweighers, sistema d'ispezione intelligente di raghji X, èmacchine intelligenti di classificazione di culori.Offrendu una soluzione di rilevazione unica da a tappa di a materia prima à a tappa di i prudutti finiti, aiutemu à stabilisce linee di produzzione automatizate più efficienti!

 

Visitate u stand di Techik in a Baking Exhibition per scopre soluzioni di rilevazione di punta è abbracciate a nova era di qualità è sicurezza in l'industria di a panificazione!


Tempu di post: May-20-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi