L'equipaggiu d'ispezione di l'alimentariu Techik funziona bè in l'industria di trasfurmazioni di frutta è verdura

Cumu definiscemu l'industria di trasfurmazioni di frutta è verdura?
U scopu di a trasfurmazioni di frutti è ligumi hè di fà cunservazione di frutti è ligumi per un longu tempu mentre mantene l'alimentariu in bonu statu, per mezu di diverse tecnulugia di trasfurmazioni.In u prucessu di trasfurmazioni di frutta è verdura, duvemu priservà i cumpunenti nutrizionali di l'alimentu, migliurà u valore comestible, rende u culore, l'aroma è u gustu di i prudutti trasfurmati bè, è ancu migliurà u livellu di cummercializazione di i prudutti di frutti è verdura.

I vegetali disidratati sò sempre cunnisciuti cum'è ligumi AD è ligumi FD.
AD verdura, aka verdura secca.I vegetali di disidratazione fatti cù l'asciugatura è u mecanismu di disidratazione sò cullettivamente chjamati vegetali AD.
Verdure FD, aka verdura surgelata.I vegetali di disidratazione fatti cù u mecanismu di disidratazione congelata sò cunnisciuti cullettivamente cum'è verdura FD.

Apparecchiatura d'ispezione alimentaria Techik

Equipaghji è soluzioni Techik in l'industria di trasfurmazioni di frutta è verdura
1.Deteczione in linea: rilevazione prima di imballaggio
Detector di metalli: Detettori di metalli Techik furnisce una finestra di 80 mm o più bassa per a rilevazione secondu a larghezza di a linea di produzzione di u cliente.A sensibilità di deteczione di metalli attainable hè in Fe0.6 / SUS1.0;se u spaziu hè abbastanza grande, u detector di metalli di caduta di gravità pò ancu esse furnitu per a rilevazione.
Sistema d'ispezione di corpi stranieri à raghji X: alimentazione uniforme di trasportatore di vibrazione aduttatu da Techik pò ottene un effettu di rilevazione megliu.Sicondu diversi prudutti, diversi rejecters, cum'è 32 rejecter di soffiu d'aria o rejecter di quattru canali, sò opzionali.
2. Rilevamentu di l'imballaggio: Diversi equipaghji è mudelli seranu cunsiderati secondu e dimensioni di u pacchettu.S'ellu hè un picculu pacchettu di verdura, pudete cunsiderà una macchina combo di detector di metalli è checkweigher.S'ellu hè un grande pacchettu, utilizendu a macchina d'ispezione di raghji X di grande canale pò detectà megliu u prugressu di metalli è altri oggetti straneri duri.
Detector di metalli: per a rilevazione di picculi frutti è ligumi imballati, hè cunsigliatu per a rilevazione sia da i rilevatori di metalli è da i cuntrolli ponderali o da a macchina combo;per i grandi frutti è ligumi imballati, sceglite a finestra currispondente chì u pruduttu pò passà per a rilevazione;
Checkweigher: per a rilevazione di picculi frutti è ligumi imballati, hè cunsigliatu per a rilevazione sia da i cuntrolli ponderali sia da i rilevatori di metalli o da a macchina combo;per i grandi frutti è ligumi imballati, sceglite i mudelli currispondenti (a vendita darà a suluzione più adatta à i prudutti di i clienti);
Sistema d'ispezione di corpi stranieri à raghji X: hè più prubabile per i picculi frutti è ligumi imballati per avè un megliu rendimentu di rilevazione.È Techik furnisce i grandi prudutti imballati cù un grande sistema d'ispezione di raghji X di tunnel.


Tempu di Postu: 28-Jan-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi