Hè vale a rilevazione di metalli in frutti è verdura congelati?

In generale, durante a trasfurmazioni di frutti è ligumi congelati, hè prubabile chì i prudutti congelati sò contaminati da materie straniere metalliche cum'è u ferru in a linea di produzzione.Cusì, hè necessariu avè a rilevazione di metalli prima di a consegna à i clienti.

 

Basatu nantu à diversi materiali vegetali è frutti è a so applicazione, i prudutti di frutta è verdura congelati sò in forma è stata diversa.Un modu cumuni per i vegetali per ottene u statu di congelazione rapida hè di congelate u pruduttu in bloccu.Tali frutti è ligumi congelati ponu ottene un rendimentu di rilevazione megliu per mezu di detectors di metalli;mentri àutri frutte frozen è ligumi dittizzioni pò prufittà di sistema di ispezzione X-ray duvuta à u poviru uniformità.

 

Rilevazione in linea è rilevazione di imballaggio: dopu à a fine di a macchina di congelazione unica, in generale, frutti è ligumi congelati ponu esse rilevati nantu à i piatti o dopu l'imballu.

Detector di metalli: secondu l'efficienza di a sola macchina di congelazione, l'effettu di u produttu di i vegetali congelati generale ùn influenzerà micca a precisione di rilevazione.

Sistema d'ispezione di raghji X: I sistemi di ispezione di raghji X anu un rendimentu di rilevazione megliu quandu si tratta di prudutti congelati irregolari.U sistema di ispezione di raghji X, cù rejecters di soffiu d'aria, ottene u prugressu in a rilevazione di petra è vetru.

Checkweigher: a macchina di cuntrollu di pesu hè largamente usata per pisà i prudutti prima di entre in u mercatu.Per esempiu, a verdura congelata mixta pò esse verificata u pesu à a fine di a linea di produzzione.


Tempu di post: 30-Jan-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi